Produkty Kappahl, wiosna 2024

Niestety nie znaleźliśmy żadnych produktów spełniających Twoje kryteria wyszukiwania.
0 produktów

Kappahl

Kappahl to szwedzka marka odzieżowa. Jej początki sięgają roku 1953, kiedy to Per-Olof Ahl otworzył sklep z płaszczami w lokalu mieszącym się w piwnicy na przedmieściach Goteborga. Wcześniej Per Olof pracował jako sprzedawca obwoźny. Podróżując po całym kraju, zauważył, że większość kobiet chodzi w zużytych i niemodnych płaszczach. Ówcześnie, płaszcze były bardzo drogie – kobiety miały więc zwykle jeden płaszcz, który musiał wystarczyć im na długie lata. Mało kto mógł sobie pozwolić na wydatek, w postaci nowego płaszcza. Per Olof postanowił to zmienić – jego celem było dać kobietom możliwość znalezienia dobrej jakości płaszczy, w przystępnych cenach. Dewiza Per Olofa brzmiała właśnie „Dobra jakość za niską cenę”.

Na sukces Per Olof nie musiał długo czekać. Już po roku obrót jego sklepu wyniósł 4,5 miliona koron. Duże ilości towaru oraz niskie ceny spowodowały, że marka dziennie sprzedawała ponad czterysta płaszczy. Przedsiębiorstwo wyróżniało się w branży również tym, że oferowało bardzo szeroki wybór rozmiarów. Z każdym rokiem popularność marki rosła – do tego stopnia, że zaczęto organizować specjalne wyjazdy autobusowe do sklepu Per- Olofa z innych miejscowości. W 1956 Per- Olof otworzył pierwszy sklep w Sztokholmie. Zaledwie 10 lat po założeniu przedsiębiorstwa, Per - Olof dysponował liczbą aż 25 sklepów na terenie Szwecji. Wraz z rosnącą popularnością marki, stopniowo zaczęto poszerzać asortyment sklepów, oferując odzież nie tylko dla kobiet, ale również dla mężczyzn i dzieci.

Dzisiaj marka Kappahl posiada około 300 sklepów w czterech państwach Europy. Mimo ogromnego sukcesu jej cel wciąż pozostaje taki sam – sprzedawać modną odzież w przystępnych cenach. Obecnie Kappahl ma swojej ofercie również bieliznę, akcesoria oraz linię Maternity. Kappahl był jedną z pierwszych wiodących marek odzieżowych, która wprowadziła linię XLNT, czyli odzież powyżej rozmiaru 42. Marka wspiera ideę body positive również poprzez wykorzystywanie manekinów o różnych figurach i kształtach. Kappahl działa w ramach polityki zrównoważonego rozwoju, biorąc udział w licznych akcjach ekologicznych.

    Obejrzano 0 z 0 produktów