Answear

Answear to polski multibrandowy sklep internetowy. Powstał w 2010 roku, swoją siedzibę ma w Krakowie. W ofercie sklepu znajdują się produkty ponad 200 marek m.in. takich jak: Pepe Jeans, Marco Polo, Tom Tailor, Calvin Klein, Cheap Monday, Vagabong czy Adidas. Answear oferuje ubrania, obuwie i dodatki w sześciu krajach: Polsce, Ukrainie, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech. Answear to nie tylko sklep internetowy, ale również część lifestylowa, na którą składają się liczne sesje wizerunkowe, współpraca podejmowana z polskimi gwiazdami i profesjonalnymi stylistami. To, co wyróżnia Answear to wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta. W 2012 roku sklep wprowadził program lojalnościowy, który daje członkom Answear Club możliwość korzystania nawet z 50 % zniżek.

Answear stale wprowadza kolejne udogodnienia dla użytkowników swojego sklepu internetowego. Przykładem są choćby całkowicie darmowe zwroty. Nowi klienci mogą liczyć na prezent w postaci bonu na 50 złotych do wykorzystania w sklepie. Kolejnym istotnym krokiem było otworzenie większego nowoczesnego magazynu, dzięki któremu wysyłka zamówień realizowana jest w ciągu 24 godzin. Użytkownicy mają również do dyspozycji porady stylizacyjne na telefon, maila lub chat. To pro konsumenckie podejście skutkuje licznymi wyróżnieniami i nagrodami w branży. Pierwsze wyróżnienie zdobył już po 6 miesiącach od powstania, a przez ponad 7 lat istnienia otrzymał ponad 30 nagród branżowych.

Funkcjonalność sklepu internetowego i pro konsumenckie podejście to nie jedyne powody sukcesu Answear. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że sklep współpracuje z celebrytami. Maja Sablewska pełni rolę doradcy modowego, a Patricia Kazadi była twórczynią pierwszej kolekcji własnej Answear. Sklep kooperuje również z blogerami modowymi np. Kamilem Pawelskim, czyli twórcą bloga Ekskluzywny Menel. Sklep zajmuje się ponadto organizacją konkursów np. Bitwy Stylistów i Projektu Packshot, w których nagrodą jest publikacja w tak prestiżowych magazynach modowych jak Elle. Przejrzysty sklep internetowy, wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta oraz organizacja ciekawych eventów, czynią answear jednym z najbardziej efektywnych internetowych sklepów multibrandowych w Polsce.