- Buty damskie(585)
- Spodnie damskie(564)
- Spódnice(127)
- Min.0 złMax.1000+ złDo 50 złDo 100 złDo 200 zł200 zł - 500 złPowyżej 500 zł
- Cutie Jewellery (14609)
- Adidas (12614)
- Nike (11136)
- POLSKA (9052)
- bonprix (8944)
- Gino Rossi (8284)
- born2be (7942)
- New Balance (7862)
- Tommy Hilfiger (7745)
- Guess (7738)
- Fokus (7618)
- Emporio Armani (5674)
- Reserved (5585)
- Calvin Klein (5565)
- Renee (5164)
- answear.com (2299)
Damskie
Answear
Answear to polski multibrandowy sklep internetowy. Powstał w 2010 roku, swoją siedzibę ma w Krakowie. W ofercie sklepu znajdują się produkty ponad 200 marek m.in. takich jak: Pepe Jeans, Marco Polo, Tom Tailor, Calvin Klein, Cheap Monday, Vagabong czy Adidas. Answear oferuje ubrania, obuwie i dodatki w sześciu krajach: Polsce, Ukrainie, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech. Answear to nie tylko sklep internetowy, ale również część lifestylowa, na którą składają się liczne sesje wizerunkowe, współpraca podejmowana z polskimi gwiazdami i profesjonalnymi stylistami. To, co wyróżnia Answear to wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta. W 2012 roku sklep wprowadził program lojalnościowy, który daje członkom Answear Club możliwość korzystania nawet z 50 % zniżek.Answear stale wprowadza kolejne udogodnienia dla użytkowników swojego sklepu internetowego. Przykładem są choćby całkowicie darmowe zwroty. Nowi klienci mogą liczyć na prezent w postaci bonu na 50 złotych do wykorzystania w sklepie. Kolejnym istotnym krokiem było otworzenie większego nowoczesnego magazynu, dzięki któremu wysyłka zamówień realizowana jest w ciągu 24 godzin. Użytkownicy mają również do dyspozycji porady stylizacyjne na telefon, maila lub chat. To pro konsumenckie podejście skutkuje licznymi wyróżnieniami i nagrodami w branży. Pierwsze wyróżnienie zdobył już po 6 miesiącach od powstania, a przez ponad 7 lat istnienia otrzymał ponad 30 nagród branżowych.
Funkcjonalność sklepu internetowego i pro konsumenckie podejście to nie jedyne powody sukcesu Answear. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że sklep współpracuje z celebrytami. Maja Sablewska pełni rolę doradcy modowego, a Patricia Kazadi była twórczynią pierwszej kolekcji własnej Answear. Sklep kooperuje również z blogerami modowymi np. Kamilem Pawelskim, czyli twórcą bloga Ekskluzywny Menel. Sklep zajmuje się ponadto organizacją konkursów np. Bitwy Stylistów i Projektu Packshot, w których nagrodą jest publikacja w tak prestiżowych magazynach modowych jak Elle. Przejrzysty sklep internetowy, wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta oraz organizacja ciekawych eventów, czynią answear jednym z najbardziej efektywnych internetowych sklepów multibrandowych w Polsce.