Kolekcja produktów Missguided, zima 2017/2018

Produkty Missguided
381produktów

Missguided

Missguided to brytyjska marka odzieżowa. Powstała w 2008 roku i od samego początku funkcjonuje jako sklep internetowy. Została założona przez Nittina Passiego – młodego Brytyjczyka, który nie miał żadnego doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Wiedzę na temat branży odzieżowej mógł jednak czerpać od ojca - trudnił się on importem i sprzedażą ubrań na międzynarodową skalę. Passi mógł również liczyć na wsparcie finansowe – ojciec pożyczył mu na rozkręcenie biznesu 50 tys. funtów. Inwestycja okazała się strzałem w dziesiątkę – już po 5 latach działalności dochody Missguided siegały 80 mln dolarów. Ciężka praca (przez pierwsze 6 miesięcy Passi nie zatrudnił nikogo do pomocy!), żyłka do biznesu i niebanalne projekty ubrań, uczyniły Missguided marką rozpoznawalną na całym świecie.

Missguided to marka skierowana do pewnych siebie kobiet, które poprzez strój pragną podkreślać swoją kobiecość. Projektanci marki śledzą najnowsze trendy, inspirują się modą z wybiegów, stylem gwiazd i blogerek modowych. Z wszystkich tych składników tworzą kolekcje niebanalne i na dodatek w przystępnych cenach. O autorskim charakterze Missguided świadczy fakt, że obecnie ponad 95% asortymentu marki, stanowią ich własne wzory. Ubrania Missguided łączą w sobie oryginalność i seksapil. To marka stworzona dla kobiet odważnych, znudzonych masowością, które pragną wyróżnić się w tłumie. Missguided oferuje pełną gamę ubrań, butów i akcesoriów dla kobiet – odpowiednich zarówno na co dzień jak i na wyjątkowe okazje. Co ciekawe, w asortymencie Missguided znajdziemy nawet suknie ślubne.

Missguided to marka niezwykle uniwersalna – dzięki liniom ubrań plus size, petite i tall, ubrania kupi tam każda kobieta bez względu na typ figury, rozmiar czy wzrost. Missguided poprzez swoją politykę idealnie więc wpisuje się w ideę body positive. Marka Missguided swój sukces zawdzięcza również przemyślanym kampaniom reklamowym do których często zaprasza największe gwiazdy. W 2014 roku marka podjęła współpracę z Nicole Scherzinger, która zaprojektowała kolekcję z okazji piątych urodzin marki. Bardzo głośna była również kampania reklamowa z Pamelą Anderson w roli głównej.