- Min.0 złMax.1000+ złDo 50 złDo 100 złDo 200 zł200 zł - 500 złPowyżej 500 zł
- born2be (34427)
- Hugo Boss (26598)
- Renee (25804)
- Guess (22255)
- Tommy Hilfiger (22169)
- Calvin Klein (20832)
- Adidas (15802)
- Ralph Lauren (13453)
- Emporio Armani (10727)
- Puma (9863)
- POLO RALPH LAUREN (9805)
- Reserved (9140)
- Lovrin (8695)
- Tommy Jeans (8632)
- Geox (8614)
- Halfprice (3)
Quiosque
Quiosque to polska marka odzieżowa. Jej początki sięgają lat 90-tych. Wszystko zaczęło się od współpracy francuza Francois’a Grosa z biznesmenem z Bydgoszczy. Francois Gros chciał sprzedawać nadwyżki produkcyjne, które powstawały w jego fabryce dzianin w Portugalii. Wkrótce potencjał polskiego rynku pozytywnie zaskoczył Francuza i Polaka – znajomość biznesmenów zaowocowała stworzeniem marki Quiosque. Pierwszy sklep Quiosque miał swoje otwarcie w Bydgoszczy w 1992 roku. Marka istnieje już ponad 20 lat i przez ten czas udało jej się wypracować silną pozycję na rynku. Obecnie sieć Quiosque liczy ponad 140 salonów w ok. 90 miastach w całej Polsce. Marka skierowana jest do kobiet – oferuje komplementarny asortyment ubrań i dodatków.Quiosque to marka klasyczna, stworzona dla kobiet, które pragną prezentować się nienagannie i wyjątkowo w każdej chwili. Jej cechą charakterystyczną jest uniwersalność – w ofercie marki znajdziemy propozycje casualowe, jak i bardziej eleganckie, na wyjątkowe okazje. Celem marki jest dostarczenie klientkom ubrań eleganckich i komfortowych jednocześnie – w których każda kobieta bez względu na wiek, rozmiar i typ figury będzie czuła się pięknie. Quiosque jest marką dla kobiet znudzonych masowością, chcących wyróżnić się w tłumie – ubrania produkowane są w krótkich seriach. Marka analizując wyniki sprzedaży wychodzi naprzeciw potrzebom klientek. Dzięki temu grono wiernych fanek marki stale się powiększa.
Co istotne, marka nie dyskryminuje kobiet o pełniejszych kształtach – oferuje ubrania również w większych rozmiarach. Quiosque śledzi najnowsze trendy i wprowadza je do swoich kolekcji, nie zatracając przy tym swojego charakterystycznego stylu. Ubrania Quiosque można więc określić jako klasykę z lekkim twistem – marka stawia na ponadczasowe fasony nie zamykając się jednocześnie na nowości pojawiające w świecie mody. Quiosque ma również swoją stronę internetową i sklep internetowy. Jest to ogromne ułatwienie dla zapracowanych kobiet, które nie mają czasu na zakupy w zatłoczonych galeriach handlowych. Ponadto Quiosque na swojej stronie internetowej publikuje liczne inspiracje i porady modowe. Klientki obejrzeć mogą np. stylizacje z wykorzystaniem produktów marki.
3 produktów