Kolekcja produktów Under Armour, zima 2017/2018

Produkty Under Armour
521produktów

Under Armour

Under Armour to amerykańska marka zajmująca się produkcją odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. Została założona w 1996 roku przez Kevina Planka - 23- letniego studenta Uniwersytetu w Maryland i futbolistę akademickiej drużyny. Wszystko zaczęło się od…przepoconej koszulki. Plank męczył się graniem w koszulce, która już po kilku minutach gry stawała się mokra. Wpadł na pomysł stworzenia koszulki odprowadzającej wilgoć. Początkowo produkował ubrania w piwnicy mieszkania swojej babci w Waszyngtonie. Koszulki jego projektu znakomicie spełniały swoje funkcje, a Plank zaczął osiągać z ich sprzedaży coraz wyższy zysk. Wkrótce Plank przeniósł swój biznes do Baltimore. Już po roku działalności firma osiągnęła 17 tys. dolarów zysku, mimo że sprzedaż prowadzona była tylko wysyłkowo. Projekt Planka zapoczątkował rewolucje w branży odzieży sportowej – w podobny sposób co Under Armour zaczęli szyć tacy giganci jak Adidas, Nike, czy Reebok.

W 1997 roku wartość zamówień przekroczyła 100 tys dolarów, w związku z czym wkrótce powstała pierwsza fabryka Under Armour. Marka zaczęła poszerzać swój asortyment – prócz koszulek produkowała akcesoria i odzież sportową oraz buty. Przełomowym momentem dla Under Armour był rok 1999. Wtedy to Plank podpisał umowę z wytwórnią Warner Bross. Produkty Under Armour pojawiły się w dwóch futbolowych hitach – „Męskiej grze” z Alem Pacino, Jamie Foxxem i Cameron Diaz oraz w „Sezonie rezerwowych” z Keanu Reevesem. Obie produkcje przyniosły Under Armour rozpoznawalność na całym świecie oraz zysk w postaci 150 mln dolarów.

W ciągu 20 lat działalności Under Armour przekształciło się w korporację o światowym zasięgu. Marka tworzy swoje produkty przede wszystkim z myślą o sportowcach. Projektuje odzież m.in. dla baseballistów, koszykarzy, biegaczy czy piłkarzy. W procesie produkcji opiera się na najnowszych technologach i wykorzystuje materiały najwyższej jakości, dbając o każdy szczegół. Celem marki jest czynić sportowców lepszymi – jej hasło brzmi „To make athlets better”. Marka współpracuje z największymi gwiazdami światowego sportu m.in. z pływakiem Michalem Phelpsem , tenisistą Andy’m Murray’em czy gwiazdą amerykańskiego futbolu Tomem Brady’m.